Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby uczynić, czy robią to stosownie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz na pewno znacznie bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. Teraz nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.