Delegacja do nowego oddziału za granicą

Mnóstwo firm podczas prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Czasami są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie istotnych spraw związanych z kontrahentami lub spraw związanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być dodatkowo wyjazdy w celu ukończenia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym spotkaniu. Zdarza się ze pracownik posyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Podczas gdy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy gruntownie znać swoje prawa jakie nam przysługują. Warto w tedy zaznajomić się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione należycie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : dyrektywa wdrożeniowa
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz